1. ELEMENTE DEFINITORII

pcFrog – este denumirea comerciala a S.C. MENSAJERO S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Galati, Str. Gheorghe Doja, nr. 14, localitatea Galati, avand numar de ordine in Registrul Comertului J17/548/2010, cod unic de inregistrare fiscala RO27039991. Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către S.C. MENSAJERO S.R.L., prin intermediul magazinului online pcFrog.ro către cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel: - bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător cumpărătorului; - comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online pcFrog.ro; - contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.pcFrog.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic). O comandă este compusă din următoarele:

  • bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
  • mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
  • specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:

  • înregistrarea unei comenzi: se va genera un cod unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
  • preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
  • incheierea contractului reprezentand momentul emiterii facturii fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul pcFrog, nu fac obiectul O.G 34/2014;
  • livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare. Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate. Nota: Comenzile care conţin Card Cadou şi Garanţie Extinsă (de sine stătător) nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc.

Produsele aflate în oferta magazinului online www.pcFrog.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Stocul produselor comercializate de către magazinul online pcFrog.ro este menționat astfel:

  • STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
  • STOC FURNIZOR: produsul/produsele din stocul furnizorului sunt disponibile in numar limitat (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL). Comanda urmand a fi acceptata ulterior confirmarii cantitatii disponibile in stocul furnizorului de catre agentul de vanzari. Actualizarea stocului la furnizor se face la un interval de pana la 15 zile din momentul preluarii comenzii.In situatia in care produsul nu se mai afla in stocul furnizorului veti fi informat cu privire la acest aspect. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
  • ÎNTREABĂ STOC: produsul necesita verificarea manuala a stocului, produsul se afla inca in oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face in termen de maxim 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii.
  • INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul pcFrog.ro, nici în stocul furnizorului. Această informație este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează pcFrog.ro
  • STOC EPUIZAT: produsul nu se afla in stocul pcFrog.ro si nici in stocul furnizorului.
  • PREORDER: produsul este disponibil doar în sistem de rezervări pcFrog.ro PREORDER. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de lansare și prețul produsului.

4. PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face numerar in sistem, ramburs (direct catre curier la momentul livrarii comenzii), OP, Card Bancar online.

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar de debit sau credit, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al pcFrog.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al pcFrog.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant pcFrog.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Conform art 8.5 al contractului agreat intre mobilpay.ro si pcFrog.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, pcFrog.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. [...] pcFrog.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

5. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină.

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare, si pot varia de la 2 ore pana la 30 de zile. 

În cazul livrărilor prin curierat pcFrog, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei sa fie verificat ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarii comenzii, in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : service@pcfrog.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul/ambalajul cu probleme.

Pentru comenzile livrate prin curier propriu (curier pcFrog), clientul beneficiaza automat de optiunea : "Verificare Colet " pentru produsele : TV (LED, PLASMA, LCD), Monitoare, Laptop, Telefoane, Electrocasnice Mari ( Frigider, Aragaz, Combina Frigorifica, Masina de Spalat ), elecrocasnice mici (mixer, razatoare, cafetiera, etc..) sau electronice (care țin de electronică). Este obligatorie verificarea integritatii ambalajului, produsului, accesoriilor in prezenta agentului de livrare. Receptionarea produsului fara verificare se face pe raspunderea clientului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!

In cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de catre client in prezenta agentului de curierat a integritatii ambalajului, produsului si accesoriilor. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare daca nu au fost urmati pasii procedurali mai sus mentionati.

Atentie !!! In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda si se insista asupra verificarii produsului/produselor cat si a accesoriilor in prezenta agentului de curierat cat si a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.

Receptia coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor pcFrog se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client !

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare! 

Transferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014*

6. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate S.C. MENSAJERO S.R.L. și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.

Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi: explorarea conţinutului www.pcFrog.ro reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei; inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.pcfrog.ro); persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite.

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului.

Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de email: office@pcfrog.ro

7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Prelucrarea datelor.

8. GARANȚII

Toate produsele comercializate de către magazinul online pcFrog.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către pcFrog.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor pcFrog.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.

Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată.

Produsele predate in centrul de preluare garantii pcFrog.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data instiintarii de ridicare, vor intra in proprietatea pcFrog.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei/saptamana.

9. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată.
Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizate/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport).

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnate in termenul legal (14 zile) vor fi suportate de consumator.

Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.

Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

10. FORȚA MAJORĂ

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul pcFrog.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii.
Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate în urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispune publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata.

Prezentul regulament a fost adoptat in sedinta AGA din data de 03 ianuarie 2019
Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice începând cu data de 07 ianuarie 2019.
Termenii de utilizare publicati pe site-ul pcFrog.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către pcFrog.ro și fac proba raporturilor juridice dintre părţi.

Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de catre Directorul General.

11. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI SERVICII

Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii S.C. MENSAJERO S.R.L. distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea S.C. MENSAJERO S.R.L..

S.C. MENSAJERO S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea S.C. MENSAJERO S.R.L., a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.

S.C. MENSAJERO S.R.L. este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

12. POLITICA DE SERVICE

In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online pcFrog.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor. Informatiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul pcFrog, dupa comunicarea de catre consumator a documentelor doveditoare achizitiei. In situatia in care clientul intampina dificultati sau nu doreste contactarea service-ului agreat (de operatorul economic), se recomanda redirectionarea produsului in pachet cat mai complet catre punctul de lucru pcFrog in vederea aducerii la conformitate.

Atentie! Costurile de transport in cazul redirectionarii catre service-urile autorizate/agreate sunt suportate de catre operatorul economic (pcFrog).

Consumatorul are obligatia sa solicite elementele necesare (materialele pentru ambalare in vederea protejarii produsului returnat pe timpul transportului) operatorului economic, costurile acestora vor fi suportate de catre acesta (pcFrog),cat si sa respecte indicatiile de ambalare in vederea protejarii produsului pe timpul transportului.

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorespunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare, ambalare, manipulare, transport.

Produsul se va trimite prin Urgent Cargus - catre punctul de lucru pcFrog.ro cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzator in vederea transportului si manipularii in mod succesiv, pentru evitarea eventualelor deteriorari.

Modul de ambalare:

  • Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.
  • Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare (suporti sustinere, folie protectie, pungi de aer, cutie). Consumatorul poate solicita operatorului economic furnizarea materialelor necesare transportului.
  • Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.

Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.

13. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”.

Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
  • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Reviewuri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent.

Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

  • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
  • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
  • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
  • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Reviewuri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul paginii contact . Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Produs adaugat in wishlist
Produs adaugat pentru comparare

Magazinul online IT pcFrog foloseste cookies. Navigand in continuare, iti exprimi acordul asupra folosiri cookie-urilor. Citeste politica pcfrog de cookie-uri.