Daca produsul pe care l-ai cumparat de la PCfrog s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return. 

 

Certificatul de garantie
Inainte de a trimite produsul in service cauta certificatul de garantie al acestuia.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de Depanero

 

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul de service Pick-up & Return.
1.    Completeaza formularul de Service pick-up & return
2.    Dupa aprobarea formularului, in aproximativ 2 zile va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Ridicarea produsului este gratuita.
3.    Produsul va fi dus de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4.    In termen de maxim 15 zile specialistii Depanero iti vor repara produsul si apoi ti-l vom inapoia, tot prin curier, gratuit

 

Daca preferi, poti duce chiar tu produsul la service-ul Depanero.

 

Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.

 

Dupa reparare, perioada de garantie va fi prelungita cu numarul de zile care a fost necesar pentru repararea produsului (din momentul in care produsul a ajuns in service pana cand a fost reparat).

 

Acest serviciu este valabil si pentru produsele care au certificat de garantie emis de Servskills.

 

Repararea produselor resigilate
Pentru repararea produselor resigilate procesul este acelasi de mai sus.

 

Repararea produselor cu certificat de garantie Depanero care a expirat
Daca vrei sa trimiti in service un produs care nu mai este in garantie poti sa completezi formularul de Service pick-up & return sau sa mergi direct la Depanero.

 

Costurile cu ridicarea produsului de catre curier, diagnosticarea, repararea (inclusive manopera), piesele de schimb (daca este cazul) si returnarea prin curier dupa reparatie vor fi suportate de catre tine.

 

Serviciul Pick-up & Return nu acopera:
- produsele care nu au de certificat de garantie emis de Depanero
- produsele care nu mai sunt in garantie
- produsele care nu respecta conditiile de garantie de pe certificat
- taxele de transport pentru produsele care au fost verificate in service si nu au niciun defect care sa se manifeste
- taxele de transport in cazul in care renunti la produsul cumparat

 

 

Repararea produselor cu certificat de garantie emis de producator / distribuitor

 

1.    Cauta in certificatul de garantie lista de centre de service partenere ale producatorului sau distribuitorului
2.    Mergi cu produsul la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care se va ocupa de repararea produsului

 

Poti sa il trimiti in service completand formularul de Service Pick-up & Return. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si dupa reparare ti-l vom inapoia prin curier, in functie de modul in care ai trimis produsul in service.

 

Daca produsul este inca in perioada de garantie vei beneficia in mod gratuit de repararea produsului. Daca perioada de garantie a expirat costurile cu repararea produsului vor fi suportate de catre tine.

 


Scroleaza