Logitech a dat lovitura în plină pandemie. Producătorul de echipamente periferice Logitech International a beneficiat din plin de ultimele luni şi a înregistrat valori ale vânzărilor şi ale profitului net cu mult peste aşteptări.

Logitech a dat o lovitură importantă în plină pandemie de COVID-19. Producătorul de echipamente periferice Logitech International a anunțat marţi o creştere semnificativă a veniturilor şi profitului net în trimestrul al doile. Aceasta ar fi o dovadă a faptului că a profitat de pe urma tranziţiei la munca de acasă în perioada pandemiei de COVID-19, transmite Reuters.

În perioada iulie-septembrie 2020, vânzările Logitech au crescut cu 75% până la 1,26 miliarde dolari, iar profitul net a crescut cu 265% până la 266,9 milioane dolari, de la 73 milioane dolari în perioada similară a anului trecut.

Producătorul de tastaturi pentru calculator şi mouse-uri şi-a îmbunătăţit estimările privind rezultatele pentru întregul an. El a anunțat că în prezent se aşteaptă la o creştere cuprinsă între 35% şi 40% a vânzărilor anuale şi pe un profit operaţional cuprins între 700 şi 725 milioane de dolari.

„Trendurile de creştere care ne stimulează afacerile s-au accelerat pe măsură ce societatea se ajustează la o nouă realitate. Liderii de organizaţii cu care am vorbit au în vedere faptul că oamenii vor lucra din ce în ce mai mult din locaţii multiple, o cultură a muncii hibride care devine o normalitate”, a declarat directorul general de la Logitech, Bracken Darrell.

Potrivit estimărilor, Logitech a profitat de faptul că oamenii lucrează de acasă, ceea ce a dus la creşterea apelurilor video iar companiile îşi revizuiesc birourile pentru a respecta regulile de distanţare socială.

[@capital]